JOGGEN

Voor wie een ontspannende activiteit zoekt met een minimum aan uitrusting is joggen een aanrader.  Onze vereniging begeleidt joggen in groep op verschillende niveaus.  De focus ligt steeds op gezondheid en gezelligheid.

De opgeleide monitoren hebben aandacht voor blessurepreventie door warming-up met aandacht voor core-stability, lenigheid, evenwicht en kracht en een cooling-down met uitgebreide stretching.

Bij aanvang van ieder semester bieden wij beginners een ‘start-to-run’-programma aan. De beginners leren geleidelijk lopen van 0 to 5 km.

Waar

Universitair sportcentrum KU Leuven, Gymnasium, Tervuursevest 101, 3001 Leuven (Heverlee)

Start 2024

6 september

Lesgeld

€40 per semester voor 1 begeleide training per week

Dit bedrag is inclusief de verzekering waarbij je ook bij het lopen in je vrije tijd verzekerd bent!

Volgende evenementen

Onze joggers kunnen vrijblijvend deelnemen aan jogging-evenementen. Dit wordt onderling afgesproken.

Joggen Verticaal

STAY SAFE AND KEEP JOGGING!

Lessentabel​

Wij lopen altijd bij Sportcentrum Tervuursevest Heverlee.

Voor extra vragen kan u altijd terecht bij Louis Van Noten.

De loopsessies vinden ook tijdens de schoolvakanties plaats, behalve tijdens de zomervakantie.

Zondag

Van 10u30 tot 11u30 – Begeleid lopen

Nieuwe Leden

Nieuwe leden kunnen zich aanmelden bij de verantwoordelijke:

Louis

Louis Van Noten