Inschrijven Algemeen

Het lidgeld in afhankelijk van de uitgeoefend sport. Klik even naar de sport voor meer informatie.

In het lidgeld is de verzekering inbegrepen (lichamelijke ongevallen en burgerlijke aansprakelijkheid).

Het lidgeld is geldig voor één semester. Het eerste semester start op 1 september en het tweede op 1 februari. Door jouw aansluiting bij onze club ben je ook lid van Sporta. Daardoor geniet van een aantal leuke extra voordelen:

Cadeaubon van €6 bij Decathlon

Korting van €20 op Sporta-kampen
Krijg een rechtstreekse korting van €20 op Sporta-kampen met overnachting. Schrijf je in voor een dagkamp? Dan ontvang je €10 korting. Boek je vakantie op http://www.sportakampen.be en gebruik onze kortingscode.

24u/24u verzekering voor individuele sportbeoefening
Ook als je buiten onze club op individuele basis gaat sporten, ben je 24u/24u verzekerd bij het beoefenen van verschillende gezondheidssporten: wandelen, joggen, fietsen, zwemmen, turnen.

De club is aangesloten bij de Sporta-federatie en onderschrijft de Sporta-federatie-polis.

De meeste mutualiteiten betalen een deel van het lidgeld terug.

Privacyverklaring Heverleese Zwemvereniging vzw

Uw persoonsgegevens worden verwerkt door Heverleese Zwemvereniging vzw, E. Hullebroecklaan 7, 3001 Heverlee, voor ledenbeheer en organisatie van activiteiten en voor direct marketing (om U op de hoogte te houden van onze activiteiten via mail of nieuwsbrief) op basis van ons gerechtvaardigd belang om sport aan te bieden.

Indien u niet wilt dat wij uw gegevens verwerken met het oog op direct marketing volstaat het ons dat mee de delen op marianne.cappuyns@heverleesezwemvereniging.be

Via dit mailadres kan U ook altijd vragen welke gegevens wij over u verwerken en ze verbeteren of laten wissen. Een meer uitgebreid overzicht van ons beleid op het vlak van verwerking van persoonsgegevens vindt U op onze maatschappelijke zetel, contactpersoon is Marianne Cappuyns, secr.